Conferinţa “Pacientul și calitatea serviciilor de sănătate”, 25 Octombrie 2018, București

Data: 25 Octombrie 2018, București
Locul: Hotel Golden Tulip Times, bulevardul Decebal nr. 19, sector 3
Partener instituțional: Autoritatea Națională de Management al Calității în Sănătate

Agenda conferinței

Conceptul „pacientul în centrul sistemului de sănătate” iși caută-cu tot mai multă preocupare- soluțiile și mecanismele adecvate.În plan internațional a crescut recunoașterea importanței perspectivei pacientului în oferirea unor îngrijiri medicale de calitate, iar agenda factorilor implicați ese relevantă.

Constatăm că numărul țărilor care măsoară experiența pacienților este în creștere. Aproape toate țările OECD au cel puțin un studiu care măsoară experiența pacienților.

Conferința se adresează profesioniștilor din sistemul medical românesc – reprezentanți ai autorităților, manageri de spitale, directori medicali, medici de toate specialităţile,directori de îngrijiri, asistenți medicali, responsabili cu managementul calității din unitățile sanitare, evaluatori de servicii de sănătate și organizatiilor care reprezintă beneficiarii serviciilor de sănătate.

Temele principale:

-Calitatea serviciilor de sănătate și încrederea pacientului
-Siguranța pacientului
-Omul sănătos – o provocare adresată sistemului de sănătate

Conferința se va desfașura în Sala de conferințe Panorama, etaj 9, în intervalul orar 9.30-16.00, cu pauze de cafea și pauză de prînz.

•Participarea evaluatorilor  de servicii de sănătate va fi creditată cu PFC de către Autoritatea Națională de Management al Calității în Sănătate .

Vă rugăm să vă anunțați intenția de participare prin completarea și transmiterea formularului de înscriere pe adresa de e-mail: lia.ciobica@fundatia-amfiteatru.ro sau prin fax, la nr. 021/3125103, până la data de 18 octombrie 2018.

-descarcă Ofera de servicii
-descarcă Formularul de înscriere

 

 

Close Menu